Headers ohio winkelcentrum

Winkelcentrum TV
Ohio winkelcentrum tv1Online laten zien wat je offline kunt shoppen
De Nederlandse retail veranderd in een razend tempo. In de komende 10 jaar gaat er waarschijnlijk meer veranderen dan de afgelopen 20 jaar.
De verwende consument wil overal en altijd kunnen kopen.
Om als winkelcentrum te kunnen overleven moet je een sterk DNA gaan ontwikkelen om het verschil te maken met andere winkelcentra.
Wij denken hier met Winkelcentrum TV op in te spelen.

De nieuwe Online Beleving zorgt voor meer Offline aankopen

Winkels moeten meer dan ooit onderscheidend zijn en herkenbaar voor de consument.
Hier komt Winkelcentrum TV om de hoek kijken:
• Waarin ben je goed?
• Wat maakt je uniek?
• Waarom komen consumenten bij jou?
• Waarom zouden ze jou aanbevelen aan hun vrienden?
Het antwoordt op al deze vragen: creëer Online beleving met Winkelcentrum TV.
Beleving zorgt voor een Online emotie en herkenning en doet Offline kopen.

De eigenaar van de winkel als het boegbeeld

Ohio winkelcentrum tv2Winkelcentrum TV zorgt ervoor dat de eigenaar en het personeel van de winkel het boegbeeld worden voor klanten. Door het internet zijn consumenten steeds beter geïnformeerd en alles is offline te koop. Gastvrijheid, service en het fysieke aspect (aanraken van producten of het passen van kleding) zijn zaken die we met Winkelcentrum TV extra uitlichten.

Waar bestaat een aflevering uit?
Een aflevering van Winkelcentrum TV duurt tussen de 3 en 5 minuten. Hiervoor is bewust gekozen, omdat mensen online niet langer gaan kijken. In elke aflevering wordt duidelijk getoond bij welke winkel we zijn. De presentator zal van buiten naar binnen lopen, zodat de pui van een winkel goed te zien is. Binnen in de winkel wordt een speciale locatie gezocht om met de eigenaar of iemand van het personeel een kort interview te houden. Natuurlijk kan een winkelier zelf bepalen wat ze graag onder de aandacht willen brengen. Dit kan een nieuw product zijn, maar ook de nieuwste mode. Tijdens het interview zullen er beelden van de winkel te zien zijn.

Aantal afleveringen
Per draaidag van maximaal 8 uur kunnen er ongeveer 6 winkels worden gefilmd.
We houden 60 minuten aan per winkel. Voor de definitieve draaidag komen de presentator en de cameraman naar het winkelcentrum toe voor een locatie bezoek.
Tijdens het bezoek zullen de winkels voor de afleveringen bezocht worden en met de winkelier overlegd worden wat er onder de aandacht gebracht dient te worden.

Maak een sterk merk van je Winkelcentrum
Door iedere week op een vaste dag en vast tijdstip een filmpje te posten op je sociaal media kanalen gaan consumenten hier naar uitkijken. Winkelcentrum TV maakt van het Winkelcentrum een sterk merk. Vanuit de luie stoel kijken wat er allemaal te beleven is in de winkels van het Winkelcentrum. Iedere aflevering kan afgesloten worden met een prijsvraag. Hiermee creëer je dat kijkers naar het filmpje uitkijken. Bij het posten van het nieuwe filmpje kan de prijswinnaar van de week ervoor bekend gemaakt worden. De prijswinnaar krijgt natuurlijk een cadeaubon van de winkel uit de aflevering van Winkelcentrum TV.

YouTube, start je eigen online TV station
Wij raden aan om ook een eigen YouTube kanaal te starten waar alle filmpjes op te zien zijn. YouTube heeft als voordeel ten opzichte van Facebook dat het na google de 2 zoekmachine is van Nederland. Voordeel is dat op YouTube ook alle filmpjes bij elkaar staan en er speciale afspeellijsten kunnen worden gemaakt. Natuurlijk dienen de filmpjes ook op Facebook geplaatst te worden voor een groot bereik. Wij helpen natuurlijk graag bij het opzetten en inrichten van een professioneel YouTube kanaal.

Nog even de voordelen van YouTube en Facebook op een rij:

YouTube
Als het je doel is om zoveel mogelijk views voor je video’s te verzamelen, een kanaal met abonnees op te bouwen, en je regelmatig video’s plaatst en het niet erg vind als er commercials of gerelateerde video’s te zien zijn, dan is YouTube je grote vriend.

Facebook
Als het jouw doel is dat jouw video zoveel mogelijk mensen bereikt, waar dan ook, en je wil graag mensen taggen of je Facebookpagina promoten, dan kan het zeker lonend zijn om je video ook apart op Facebook te plaatsen.

Het team van Winkelcentrum TV bestaat uit
• Professionele cameraman
• Professionele presentator
• Professionele geluid
• Professioneel licht
• Inclusief monteren en editor voor de filmpjes